idag

idag har jag gjort mycket. vi börjar från morgonen

jag gjorde en nappfaska till james som jag sen inte kunde hitta så jag fick leta i 1000 timmar men sen hitta jag den


james lekte med sian fötter

jag bestämde mig för att äntligen städa vårat förråd så här såg det ut när jag började

och jag började sortera upp allt i kasta och spara högar. den här skulle leo döda mig om jag kastade

jag hittade helt nya kläder till james som aldrig har blivit använda.

mattor

doftljus

det börade sakta men säkert se bättre ut i förrådet

allt de här skulle kastas


men jag var nöjd som fan när jag var klar. fan vilken skillnad va?!

jag hittade en jordgubbsmössa som jag hade när jag va liten också



sen kom leo hem. james och leo satt och kollade på bamse på datorn. nu ska jag kolla på let´s dance.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0