hemmafru

hahhaa fan va jag känner mig som en hemmafru nu and I like it. jag har lagat mat även om leo inte har kommit hem än. och jag har städat och tvättat och diskat. jag tror inte de finns så mycket mer som ska göras. james sover eller håller på att somna iaf. så de blir väl till å väcka honom om han sover för länge och inte vaknar själv. jag brukar inte hålla på och väcka james men när han håller på att somna såhär tidigt på kvällen så är de bäst om man väcker honom så att han får vara uppe några timmer så att han somnar runt 22- 23. annars vaknar han sjukt tidigt. och jag tänker tvinga leo att köra mig till maxi och köpa hårfärg och lite mat. vi skulle åka och handla möbler idag men jag antar att han har glömt det.
mmmm jobba är något min man tycker om. bra eller dåligt?

Kommentarer
Postat av: angelica

både bra o dåligt. men du får ju se de som att han försörjer sin familj:)

men samtidigt så skall han ju inte prioritera jobbet före sin familj

2009-01-07 @ 21:44:56
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0