hem

Leo sover med James. Vi åker hem runt 5 tiden. Jag ska pussa på min lilla katt. Mamma har tagit hand om henne och fiskarna. Jag är jätte sugen på godis eller mat. jag ärverkligen skit hungrig.
Det känns lite äckligt att åka till sigtuna. Hela staden känns så där usch nu.
Man vill inte vara i den. Synd att man bor i den.. Aja, som sagt så är det ju bara typ en dag vi är hemma sen ska hundarna köras till mamma och så får väl mamma nyckeln igen så att hon kan mata firrarna och kissen. jag gillar inte snö men jag hoppas de är fint vinter väder uppe i Idre. Vi ska ju inte åka skidor iaf. För det första så hatar jag skidor och snowboard och allt sånt och för det andra så har vi ju James med oss. Hahaha men vi kan ju ta med oss honom i en svart backa.. (skämt för er som inte fattar det). Mmm nu ska ja föröska äta något. och sen ska ja väcka Leo så att vi kan gå ut med hundarna. hörs antagligen när jag är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0