dyslexi, stor bokstav och en gurglande baby

Ok, nu har jag bestämt mig för att försöka stava rätt och använda mig av stor bokstav. Jag vet inte alls hur bra de kommer gå eller hur länge det kommer att hålla.


Nej men annars så sitter jag i köket jag borde plocka undan lite tills Leo kommer hem men mitt huvud vill bara gå och lägga sig. James ligger i sin säng och gurglar och jollrar.
Imorgon så ska Mr T ja honom till bvc. Det kommer nog kännas konstigt. jag är ju så van vid att det är jag som gör allt. Men det blir nog bra för att jag har så svårt för sprutorna och han ska få 2 stycken imorgon.

Aja anyway så var väl meningen att jag skulle plocka undan lite... Eller skulle jag sova lite hm jag kommer inte ihåg...
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.................................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0