blogghelvete

jag har inte kunna logga in på bloggen idag.. fattar inte varför. helt sjukt. james har varit hos sin pappa (mr t) idag. det gick bra. alltså jag hade ingen ångest. de kände mest lite skönt så jag tog en riktigt fin promenix med mina små hundar. så dom var också glada. sen kom emma och vi skulle gå ut me dogsen igen men kiara fick ett ep. anfall  (så konstigt att hon alltid får dom när leo är borta) och vi lämnade henne hemma. jag gick till sigtuna och skulle köpa pure till james. (orkar inte göra egen hela tiden!) och tror ni inte att ja tappar alla burkar på golvet så att de ligger pure och glas överallt hahaha. duktigt elli. menmen. nu e jag hemma och ska laga mat eftersom jag är en så duktig hemmafru. även fast min man inte är hemma.  vi höres later

xoxo elli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0