2008.12.13

ok tjejer. om ni är tillsammans med en kille och han går på strippklubb? skulle ni lacka då? jag skulle lacka som fan. jag ser det som otrohet. min kille ska fan inte vilja gå och glo på en massa äckliga horiga strippor. alltså helt seriöst ja skulle bli så jävla förbannad. ja hade nyss den här disskusionen med leo. han fattade ingenting. men han e kille. jag lovar att han säkert kommer göra det.. nån gång. men alltså om och när ja får reda på de så skulle han få en fet jävla tegelsten i skallen. inte bara att ja tycker det är otrohet jag tycker också att det är otroligt kvinnoförnedrande och äckligt. jag är seriöst arg nu när jag skriver det här. jag tror inte de finns en enda brud som verkligen tycker om att strippa. ha en massa äckliga gubbar som glor och taffsar på en de får man ju tillräckligt ändå liksom. så. ja jag skulle nog gör slut med en kille som går på strippklubb. jag skule aldrig vilja vara tillsammans med en kille som är en sån människa. aldrig att ja tar nån skit efter oskar. de va allt ja ville säga.. leo vet typ att ja sitter och skriver de här och kommer antagligen läsa det sen och då vill jag bara säga att puss gubben ja älskar dig...(tills du går på strippklubb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0