2008.11.28

imorgon blir de utgång. haha ja fick ett glöggset av mamma idag så vi har druckit glögg. jag fick en fet box med smink också + lite smink från dior.

nu skriver ja lite om martin han är ett hmm ex?? om man kan kalle det så. a iaf när ja va typ 15 så kom han fram och frågade om mitt telefon nr. de va iaf ett kort förhållande och ja var en dålig flickvän om ja kommer ihåg det rätt de jag minns mest om honom var att han kom till min skola en gång och jag var dryg som fan emot honom. och sen kommer ja ihåg nyår hahaha de ska vi inte gå djupare in på och så kommer ja ihåg något om en taggtråd och hans mage när vi gjorde slut. hahahha och hans pappa. hahha ja fick inte sova där.. hahha

martin - men de är inte som att vi har knullat!!


hahha aja fortfarande kom till kc imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0