2008.11.21

ok, leo är typ aldrig hemma. han jobbar alltid sent och han har varit i örebrotyp varje helg. han lova först mig att han skulle vara ledig hela fredagen (idag) och bara vara med mig, sen ångrade han sig och sa att han skulle jobba till klockan 13. sen ångrade han sig igen imorse och sa att han inte orkade jobba. nu sitter han och jobbar hemmifrån. klockan är 20 över 14. han har alltså inte hållt något han lovat. varför e killar så cpskadade. sen sitter han och säger varför e du sur  och sånt. shit konstigt att ja e sur eller?! han kunde lika gärna åkt till jobbet så skulle ha iaf inte vara ivägen. ja e så jävla sur nu. ja ska ut med kiara nu eftersom han inte gjort det heller. fast han har lovat att han ska hj'älpa mig med hene  så att jag inte behöver sälja henne. men skit samma, ja trodde den här dagen skulle bli as bra men den blev till en jävla fucking hårig pung dag istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0