2008.11.13

klockan e typ kvart i 9 och ja har redan hunnit med en massa.
jag har matat james, bytt bjöjja, klätt på och gett vitamin d till honom, jag har varit ute med hundarna. jag har ätit frukost. jag har satt på en diskmaskin och satt upp tavlan på james i vardagsrummet istället för i sovrummet.

jag e så duktig och huslig.

snyggaste tavlan på james. om ni skickar in bilder till mig så kan ja göra en sån här tavla för typ 200kr.

jag och leo blev helt galna inne på coop igår kväll. vi köpte mat och typ annat nödvänigt skit för typ 3600. de blev mycket att bära ut till bilen med tanke på att vi hade james med oss också.


men nu e kylen nästan full iaf.

ja va tvungen att köpa en sån här också. jag är inte så julig egentligen men de kändes som att ja behövde den här.

vi köpte blommor också och ett litet bonsai träd till james.

nu ska jag städa och sånt för marcus och sussi kommer hit ikväll. sen ska ja ner till sigtuna och köpa lite grejjer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0