2008.10.15


Jamie sover brevid mig i babysittern men jag har fält ner den så han ligger i babysittern. de är skönt, egentligen borde ja föröska få en massa saker gjorda men ja pallar nte riktigt. ja ska väl typ städa upp lite grann och fixa lite papper till skolan.
ikväll åker jag nog med mamma till mormor. så hon får träffa james lite.

åh ja har beställt kläder från customfit.eu men eftersom ja måste spara lite grann eftersom jag och leo ska köpa allt nytt ifrån lägenheten så köpte ja bara en öppen badräkt från dolce&gabbana och en rosa halsduk från benneton.
i novenmber så ska de shoppas ja har verkligen rensat ur min garderob igen så den behöver fyllas på. de är ju så soft att i den nya lägenheten så får både jag och leo varsin walk in closet. eller a ja ska inte överdriva de är ju typ 2 stycken kläkammare men a dom e ju lagomstora + att de finns ett stort förråd inne och ett ute vid carporten. fy fan om bara några veckor flyttar vi de ska bli så jvla kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0