1 till försök



jag försöker färga det en gång till. nu 3;dje försöket. vi får se om de lyckas. för blond ska jag bli. min leo kommer inte hem förenn på tisdag :( sen ska han åka igen till helgen. han e borta mycket. men de är bra också för att vi saknar varandra så mycket att vi blir typ superduper glada när vi ses igen haha även fast vi pratar i TIMMAR varje kväll innan vi somnar i telefon.

james håller på att somna nu han ligger i sängen brevid och tittar på mobilen och lyssnar på speldosan. åh stella springer runt som en tjackpundare och skäller men james bryr sig inte han har börjar skratta som en galning när någon av hundarna skäller. haha

åh just de ja hittade min north face jacka skit bra eftersom att de har blivit svin kallt ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0