Vagnarna

Det var någon som ville att jag skulle lägga ut bilder på den nya vagnen och den gamla. Den gamla står kvar i örebro för vi fick inte plats med den i bilen. Leo hämtar väl den nästa gång han är i örebro. Men aja. Här är en bild på den gamla vagnen vet inte riktigt hur bra man ser den men de är den bästa jag hittade. Och sen en bild på den nya som jag tog nu bara för din skull. Vem fan de nu va som frågade.

Den gamla vagnen:


Den nya vagnen:



Jag tycker att den nya är helt sjukt mycke snyggare. Det finns en sittdel så man byter leksom hela paketet. Men det blir senare. James ligger helst fortfarande i vagnen.

Kommentarer
Postat av: natalie

Tack! fina va dom ju båda två !

Va fick ni ge för den nya?

men de är ju alltid skönt med en ordentligt liggdel så länge dom vill ligga ner.. men slutade vara nöjd i vagenen liggandes när han va typ 4månader då va de skönt med en som man kunde höja till mera viloläge fast ändå så dom inte belastade ryggen lixom.. =)

2009-02-12 @ 16:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0