Utmaning!

Jag gör min egen utmaning. Typ som den förra. Men i den här så ska du ta den bild nr 1 i mapp 1 och bild nr 2 i mapp 2 och bild nr 3 i mapp 3.... och så fortsätter du tills dina mappar e slut.
Utmaningen gäller alla som har en näsa mitt i ansiktet.

Bild nr 1 mapp 1

Bilden är på Linda och johannes.


bild nr 2 mapp 2

Leo och James

bild nr 3 mapp 3

Jag en sommar för längesen

bild nr 4 mapp 4

Min mage

bild nr 5 mapp 5

Jag utanför kc tror jag.

bild 6 i mapp 6 har ni redan sett

bild 7 i mapp 7

hahahah OMG nån porrig muskel bild.

bild nr 8 i mapp 8

Mamma med James

bild nr 9 i mapp 9

Rex

bild 10 i mapp 10

En liten ex boyfriend

bild 11 i mapp 11

På kc

Bild 12 i mapp 12

Den lyckligaste bilden av mig. Det var en perfekt kväll. Jag hade så otroligt sjukt kul. Det går inte att beskriva. Och hela bilden beskriver allt så som det var då. Blondt hår, min dåvarande pojkväns jacka, en cigg och en flaska gin. Jag är väl 16 på bilden och från att jag var 15 till jag fyllde 19 så var det där verkligen mitt liv. Lite skillnad nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0