Sweet home

Nu är James hemma igen. Och jag har ätit. Vad som händer nu vet jag inte. Vet fortfarande inte om ja ska ut ikväll or not.

Han sover nu efter att han också fick lite mat.

Det här e mina favorit skor. Problemet är bara att jag har bara haft dom en gågn för den andra skon är borta. Jag har letet sjukt mycket för vad jag kom ihåg efter den kvällen så kom jag hem med båda skorna. Så den borde vara här hemma men jag kan inte fatta var. Eller kanske någon har stulit den?! Men vem skulle ta en sko liksom?


Kommentarer
Postat av: angelica

ne man gör ju icke det. men man borde stå upp för sej sj för allt ska alltid handla om killen de som e fel på tjejer så fort man träffar han så existerar inte "jag" längre liksom :S

2009-02-14 @ 19:15:26
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: Linda

Nopp det har jag inte.. har ni målat gud kul blevv säkert kladigt.

2009-02-14 @ 19:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0