skura

Alltså nu säger gud till mig att shit elli du har varit sjukt duktig som har städat. du ska du bara skura. Å ja ba neeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiijje! Jag orkar inte.Men det finns stora vita grötfläckar på golvet från köket in till min säng. + att Leo spillde choklad igår kväll och han tog inte upp det så det finns choklad fläckar såg jag under bordet. Jävla bajs. Frågan är om jag förtjänar att äta först. det tycker jag. Jag är skit hungrig. sen ska jag kola lite på tv, Tvinga mamma att gå ut med hundarna och sen kan jag skura.

Sådär ser jag ut när jag städar. Med fetaste leendet på läpparna. Seriöst så kan jag erkänna att jag brukar dansa med moppen.

Just det badrummet ser ut som att en gammal klädbutik har bajsat där inne. Leo hittade en stor sopsäck med kläder och jag ställde lite fint in den på badrummet så att ja skulle kunna tvätta allt men Leo tyckte att de skulle vara en bra ide att hälla ut alt innehåll över hela badrummet. Han skulle ju bara kolla vad som låg i påsen. Så m nu ligger det kläder överallt i badrummet. äckliga smutsiga byggkläder. Hahaha och jag hitta coolaste kalsongerna. Det står typ martini och sen e de massa pinuppor på dom. Knäppa pojkvän. Aja mat var det. Vad ska jag äta? Synd att Kiara åt upp allt grötpulver. Annars så skulle ja kunna göra iordning banangröt till mig själv. Det är ju sjuk gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0