shitzes

Jag är vaken nu. James var inte alls snälla imorse. Ibland när han vaknar tidigt typ 6 tiden så brukar man kunna göra en flaska och krypa ner med honom i sängen om somna om tillsammans men inte i natt. Han vägrade han bara rev och klöste och skrek och skrattade och gjorde han favorit. Nypa tag i ögonlock och dra utåt. Det var verkligen skit mysigt. Men efter ett tag så somnade han om jag jag fick min lilla sömn. När inte Leo är hemma så är det speciellt viktigt at jag får sova den tid jag måste efterssom jag vet att jag kommer ha en unge fastklistrad vid höften nästan hela dagen. Jo precis bara för att james sitter i sin gå stol på bilder så ska ni inte tro att han gör det hela tiden.. Nej nej nej... Han kan sitta i sin stol sålänge som man sitter brevid och leker med honom. Ja men värsta dåliga mamman tänker ni nu, som inte leker med James. Men då ska jag säga att de är klart ja leker med James. Hela tiden. När jag skriver att jag städar gör jag det med en liten James på höften. För att så fort han sitter i stolen och man ska iväg för att typ kasta in tvätten i torktummlaren så springer han efter en och skriker samtidigt, eller så sitter han bara där och skriker. Samma sak när han ligger på golvet. Och jag vill ju inte att James ska vara ledsen så jag bär runt på honom. Så man kan nog säga att jag är 8 kilo tjockare.

Nu blir det frukost och sen ska jag försöka våga mig på tvätthögen i badrummet igen.


Min mage första dagen efter att jag kom ifrån sjukhuset. Jag vet att ja e lite magfixerad men va fan jag trodde den skulle hänga och slänga och va fet och ha massa bristningar efter att man hade fött barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0