Sämre

Idag handlar det bara inte om att dagen suger. för den här dager suger nog exakt lika mycket som igår. Saken är väl att idag är jag riktigt sjuk. Jag spyr 150 gånger i minuten. När jag vaknade upp till den här skit dagen i morse så var det precis vad jag såg i James säng. Han hade diareeat ner sig så att hela blöjan, tröjan, och lakanet var nerkladdade med bajs. Så sjukt mycket bajs. Så han fick hoppa ner i badet. Sen fick han nappflaskan och YES han somnade om. Så jag och James gick och la oss tillsammans i min säng och mös tills nu.  Det verkar som att james är lite sjuk fortfarande. Jag som trodde han var på bättringsvägen. Men han sover iaf mycket när han är sjuk. Och det gör jag också.

Jag mår verkligen illa. Min kropp känns som en nertrampad banan. Och att skriva allt det här är riktigt, riktigt jobbigt. Men vad gör jag inte för er liksom. Nu måste jag ta i tu med allt sånt där som mammor gör. Även fast dom är sås juka så att dom har svårt att stå upp. Jag ska för det första ta i tu med allt bajs i James säng och sen blir det damsugning och plock hit och dit. Och jag antar att hundarna vill ut snart också.



Bilderna är tagna i går morse vid frukosten.

Den här bilden är tagen igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0