Out of air

Jag mår verkligen bajs. Amanda kommer hit snart. Då ska vi prata om våra bajsiga problem. Kanske jag borde sminka mig innan hon kommer. Jag har smink i hela ansiktet just nu. Nej usch jag mår verkligen verkligen skit. Det känns som att allt bara går åt helvete. Man tror att allt ska vända någongång och man håller på att lösa alla problem men så fort ett problem är löst så dyker ett nytt problem upp.

Jag skulle bara vilja vara helt lycklig någon gång. Inte ha något att bekymra sig över. Fy fan vilken bra kännsla det måste vara. Jag kan inte komma ihåg att jag någonsin har känt så. Men jag hoppas som fan att jag snart får känna så annrs tror jag inte att jag pallar så mycket längre.

Kommentarer
Postat av: angelica

sålänge man tror på sig själv så klarar man allt, fast de inte är lätt. men tänk mer på VAD DU VILL ska hända än vad du är nu. det är ungefär det som jag försöker med =p



vi får peppa varann

2009-02-12 @ 18:57:39
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0