OMG!

Jag har världensjsukaste mensvärk. Fan vad ont de gör. Jag har haft mensvärk förut men de här är helt sjukt. Jag kan knappt stå upp. Mina ben skakar. James ska åka till sin far idag och de är väl nästan tur de för Leo kommer inte hem förenns ikväll och jag har sjukt ont.

Aja även fast jag har alltså verkligen den sjukste mensvärken så ska jag tvätta ur min garderob, städa sovrummet och städa vår bil. (Hahaha jag har sagt VÅR bil innan jag och Leo ens var tillsammans. Men jag sitter i den näst mest hahhaa...). Lite humor i denna "fan vad jag har ont" dag.

Kommentarer
Postat av: hanna

är inte james leos barn?

2009-02-22 @ 16:30:30
Postat av: hanna

" James ska åka till sin far idag och de är väl nästan tur de för Leo kommer inte hem förenns ikväll "

2009-02-22 @ 16:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0