Om det som blondinbella skrev om

http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article4477948.ab

Läs denna artikel i aftonbladet. Den handlar om att socialministern vill ha någon slags begränsning av att få reda på barnets kön när den ligger i magen eftersom fler och fler har valt att göra aborter vid "fel" kön.

jag tycker helt klart att man ska få veta kön på bebisen i magen om man vill. Om man väljer att abortera sin barn pågrund av att barnet har "fel" kön så är man inte tillräckligt frisk i skallen för att bli förälder ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bejbi girl.. Ja må va en dum och korkad blondin som kanske säger mycket ibland men du ska veta att du är en fruktansvärt underbar människa och bland de bästa mammor jag vet på denna jord! Du är en sann vänn som lyssnar så fort man har något att berätta! Allt som tynger än får du o se ljust ut igen och du är min bästa vän, okej ja kaske har många bra vänner men du är något äkta.. en äkta vän helt enkelt och dom växer inte på träd so ja håller dig varmt om hjärtat och tyvärr har ja inte så mkt tid o träffa dig oplutt för ja jobbar så mkt... Flåt! Och som ja sa ja säger kanske mycket och inte alltid håller allt och så men detta kan ja lova att ja kan hålla, varende ord av de och vet du en sak till? De kommer från djupet av mitt hjärta!





I love you so my lovely friend!

2009-02-23 @ 21:02:59
URL: http://amandawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0