MORGON

James vaknade tidigt idag. Idag mår jag bättre också. Har fortfarande ont i kroppen som fan men inte lika illa som igår. Dagen är full utav besök till banker.

Gissa vad detta är...


Gröt med blåbär.

Jag har tänkt lite.. Jag tror jag är  deppad nu, om ni inte redan märkt det av mna tidigare inlägg. Jag tror jag vet exakt vad det beror på. Jag tror att det beror mycket på att jag inte har någon. Alla försvinner ur mitt liv en å en. Jag har James och Leo men annars försvinner allt. Varje dag som går utan Kiara och Stella så mår jag sämre och sämre. I miss them sooo much. Och fortfarande vet jag att dom har det sjukt bra där dom är nu. Det här är bara utav själviska själ. Jag behöver dom. Jag vet inte hur många av er som har hund eller liknande och kan försöka sätta er i samma sits. Det är så illa att när jag ser någon annan med hund så hugger det i hjärtat på mig. Jag blir avundjsuk som fan. När leo var borta nu i helgen så var det första gången som jag har sovit ensam.. Utan något stort och hårigt som känns tryggt. Det var sjukt svåra nätter i helgen. Jag vaknade många gånger och kände efter Stella och lyssnade efter Kiara. Jag kanske vänjer mig snart med att vara utan hund men just nu känns det som att det bara blir värre och värre.

Kommentarer
Postat av: bäst

ok men varför försvinner människor då

2009-02-23 @ 19:37:31
Postat av: angelica

alltid är det så när saker man är van vid försvinner att det tar en väldig tid för en att vänja sig vid det. men på samma sätt som du vant dig att ha hundar kommer du att vänja dig att inte ha det. sen får du bara tänka på att du antagligen kan skaffa hund igen när allt har ordnat upp sig för dig.



och sen det där med att "man inte har någon" jag förstår vad du menar och känner med dig. Man känner sig tom som person och även som du säger du har leo o james och det är mycket men det saknas någonting, förmodar att det skulle vara t ex som en riktigt bra vän.

jag har lite samma känslor just att man saknar "det där".. så ja, de verkar inte som att du haft så bra folk omkring dig eller umgåtts med fel människor sen är de alltid så att man förändras, på gott o ont, när man gör sina val. och de e ju en del av livet så de får man väl acceptera. men alla är iaf värda att ha en riktig vän som inte bara försvinner sådär.

hoppas bloggpausen blir bra för dig

får komma o hälsa på någon dag

2009-02-24 @ 15:54:16
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0