Lite jobbigt

Jag lyckas inte så bra med att inte blogga på en vecka. Men jag bloggar iaf mindre. Det här e en ganska jobbig dag. De har hänt en del idag och jag är fortfarande sjuk. Leo ska sälja bilen idag också :( Nu blir vi bil lösa. De e ju också lite jobbigt. Jag ska städa fint här tills älskling kommer hem men först blir det mat.

Det här får en att känna sig inte så snygg. Ens kille står i duschen och man smyger av sig alla kläderna och hoppar in i duschen med honom. Vad gör han? Han går ut! Så ja, idag känner jag mig inte så snygg. Eller inte bara idag utan på ett bra tag. Jag behöver uppmärksamhet och folk runt mig som säger att jag är het. Om jag inte får det så blir jag ledsen och känner mig ful. När inte ens min pojkvän reagerar på att man inte har några kläder på sig... hmmm.. Skönhetsoperationer here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0