Kurs


Leo klagar ju på att jag aldrig gör nåt på dagarna. Förutom att jag typ tar hand om James och städar som en galning men aja. Nu har jag iaf fått ett förslag om att få gå och utbilda mig till kostrådgivare. Ett ganska konstigt förslag att ge till mig eller kanske det är bra att ge det till mig. Jag har ju verkligen ingen aning om vad jag stoppar i mig. Men a jag får iaf en broschyr hemskickad så ska jag läsa vad allt handlar om. Så får vi väl se.
Jag blev medlem på nån sida när jag började på hundenshus och på nåt sätt nu så får ja iaf gå den här kursen mycket billigare än resten av befolkningen helt enkelt för att jag är så bra. Men som sagt jag måste läsa lite om det först. Jag har ingen aning om vad det handlar om egentligen och sen så har jag ju James så skolan måste ju passa med honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0