KOM HEEEEEEEEEEEM!!!


James sover fortfarande men jag tror att han håller på att vakna. Leo är borta och jobbar. (Det e söndag). Jag har världens sug på att gå ut och springa. Men det kan jag ju inte föresn Leo kommer hem. Jag lovar att mitt spring sug är borta då. Förövrigt så är jag helt sjukt sugen på en cigg. Men för det första så har jag ingen och sen så måste jag vara stark i den här sluta röka saken som vi håller på med. Det är bara så orättvist för Leo har ju sitt snus. Vad får jag? Ingenting. Aja jag ska dricka en kopp te nu innan James vaknar Och sen så ska jag ringa Leo och säga att han fan får komma hem.


AAAAAAA WOOOOHOOOO just det gossip girl har ju börjat igen!! yejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0