Kiara och Stella

Idag har jag inte bloggat något. helt enkelt föratt det har varit en hektisk dag. På onsdag kommer stella och Kiara flytta till en stor gård men höns och grisar i åkersberga. Det blir bäst för dom. Det känns som att jag bara har dragit ut på det oundvikliga.
Familjen som ska ha dom ska ha dom på prov i 2 veckor men förhoppningsvis går allt bra. Dom kommer ha det så bra där. och jag ser fram emot att ¨få komma och hälsa på. Men det dröjjer nog ett tag. Jag vill vänja mig själv vid att inte ha några hundar och hundarna måste få vänja sig vid att bo där. Men det gör dom nog väldigt fort. Det måste vara som hund himmelen.
Senare om kanske ett år eller 2 om allt är bra så kanske vi har plats för en annan liten vovve. Vi får se hur allt går. Men inte just nu. Jag kommer säkert gråta som en galning när hon hämtar dom på onsdag. Men just nu så känner jag bara lättnad. För både min skull och hundarnas. Nu kan jag verkligen vara mamma på heltid och ägna varje minut och James. Det här är nog det bästa... Eller jag VET att det är det bästa. För oss alla. Tro inte att jag inte älskar mina hundar. Jag älskar dom så sjukt mycket men det är ju precis varför jag gör detta. På onsdag kan ni nog vänta er ett sjukt långt inlägg men en massa Stella och Kiara bilder där det står hur mycket jag saknar dom. Jag är också så göad att vi har hittat en så bra ny familj åt dom. Jag tror inte att dom skulle kunna få det bättre. Så, med det sagt. Jag älskar er Domptörernas Fireflight och Flywheels Lobelia girl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0