Idre

Nu är vi hemma. Det blev en del bilder så här kommer dom.







Såhär såg vår stuga ut invändigt. DET var liksom hall, kök, matsal och vardagsrum i ett. Och sen 2 sovrum och badrum.

Såhär såg utsíkten ut från när man gick ut från vår dörr.

James var iaf glad att vara där.



Lek...

Sömn..





Lek med Leo. Här kände man sig ju välkommen när man får en sån där blick. Hahaha

Snyggaste bruden asså...

Snyggaste paret asså...


Vi var ute på en sväng och kolla läget.
oufff kolla den nya vagnen..


Jag blev varm i min mössa.

James var värsta nerbäddad.

Vi stannade och fikade..




Vi drog iväg till ett annat ställe..

En spelhall!!

Leo var redo...

Jag var redo. Här kommer grejjen. Pojkvänner ska Alltid låta flickvänner vinna. Leo har inte fattat det. Han borde gå en pojkvänskurs eller nåt.



James vaknade och vi bestämde oss för att......

...Bada!!


Jag fick hyra en baddräckt. De tycker ja e lite nasty men va fan gör man inte för mänskligheten.




Plask plask...


Jag och James hade en tävling om vem som kunde prutta mest i vattnet.


Jag fick simma själv också.


Jag och Leo försökte smälta in och köpte Idre tröjjor. Ett måste om man ska vara där.

Det var mycket snö på väg hem.

Nu vill Leo att ja ska komma och vara social. Så jag tänker vara precis det. Vi höres..


Kommentarer
Postat av: a

nice bilder :D

2009-02-02 @ 13:09:38
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0