Idre

mmm Jag glömde berätta 2 saker en sak dålig sak och en konstig sak. Vi börjar med den dåliga saken. När jag och Leo var i idre bodde vi ju i en stuga. Men nu när han är där så får han bo på värsta fina hotellet. Jävla skitgubbe. Ni kanske tycker jag är elak och dum som inte unnan min pojkvän att bo på ett fint hotell. Men nej det gör jag inte. För inte bara det att han kommer få gå på afterski varenda jävla kväll. (vilket inte jag fick göra när jag var i idre för vi har ju james) Men han får bo värsta nice. Jag tycker att det suger som fan. jag är faktsikt helt seriöst sur över det här. och jag är förbannad över att jag inte följde med honom. Jävla skit sigtuna liksom va fan finns det här.  Nej i idre får man på på fint hotell och supa skalen av sig hela natten och just det "jobba" . Leo kladdar lite färg på en planka. alltås nu kommer du älskling läsa det här och lacka på allt jag har skrivit men det får du inte för egentligen så spelar jag bara. jag låtsas vara skit förbannad på dig för att jag hellre vill at du ska vara här. För du kanske saknar mig också men jag får stanna i den här ålan och du får mysa med janne.

Den konstiga saken då. SNIGLAR!!! vi har fått minisniglar i vårt akvarium. vi skulle säda de för de va skitit och sen en dag (eftersom vi sköt upp det hela tiden) så var det typ helt rent. och då var det en liten städfirma som hade börjat jobba i akvariet och städa på so fan (sniglarna altså)
helt sjukt var fan kom dom ifrån liksom??!! Vi har typ 12 stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0