HM

Åh ja fick kläder idag för att jag är så jävla grym! Jo precis ni läste rätt, jag fick kläder. Bara av den enkla anledningen att jag är så sjukt snygg. Här kommer bilder på allt jag fick idag.

Jeansen, linnet och västen är nytt.

Armband och örhängen.

Pyjamas betty boop.

Trosor..

Ännu mer trosor.

En tröjja

Baddräckt med öppen rygg.

Linne.

Tröjja.


Jag är skit glad som man förståss blir så fort man får nya kläder. Jag vill ha på mig allt på samma gång typ. Jag kan iaf lova att ja kommer sova i betty boop kläderna i natt.. Nu ska ja kolla på slutet av top model.. Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: angelica

nice me kläder =)

2009-02-03 @ 22:13:24
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0