Hår

Shit vad mycket hundhår det gömmer sig överallt. Jag har liksom damsugit noga som fan och knäskurat men ändå hittar jag hundhår överallt. Jag undrar hur lång tid det kommer ta innan allt hår är helt borta. Det sitter ju liksom i kläder och under stolsben och ja, överallt. 

Så fort James vaknar så ska jag ta hans rum också. Aja det är ju iaf ett plus med att hundarna är borta. Man slipper allt hår. Om jag ska ha hund igen så ska den inte vara en sån som hårar. Jag har redan börjat fundera på raser. En pomeranian är jag ju helt säker på att jag ska ha men annars funderar jag på basenjin eller en irish softcoated wheaten terrier. Men aja det kommer dröjja ett bra tag innan jag skaffar hund igen. Först ska jag bli lycklig. Sen kan vi bli med hund igen.

Basenji

Irish Softcoated Wheaten Terrier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0