god morgon!

Jag är sjukt pigg. Leo sover fortfarande. När jag vaknade så gick jag in i james rum, jag tyckte de var konstigt att han inte hade vaknat än.. (det här var runt 9 tiden. så, så konstigt var det inte..) Men iaf gick jag in på hans rum och där låg han. på mage, tyst som en mus och och slog på lejonet. (typ en av hans första leksaker som han fick av Leo när vi fortfarande var kvar på bb.) Så himmla söt. Han titta upp på mig å ba "hej mamma här ligger jag och leker med mig själv. jag ville inte väcka dig så jag försökte vara så tyst som möjligt." världens bästa unge!


A just det han kan prata. Han har börjat säga typ mamma, pappa, babba, gagga, jajja.. han fattar nog inte att det är mamma han säger men han säger det iaf. Tror jag. Det låter så iaf.

Han verkar vara sjuk idag. Han är lite snorig och de verkar som att han är slemmig i helsen för det rosslade lite imorse. men inte nu längre. Han är pigg iaf och de är ju bra. 

Det är skit mycket tvätt från örebro och idre. Så det kommer jag göra hela dagen, tvätta.
James ligger iaf i sängen igen nu och tar en power nap. Hundarna har varit ute, och nu ska jag sätta på en tvätt och kolla på tv och äta kakor.

Kommentarer
Postat av: Amanda

kärring vrf svara du inte på mitt sms.. kom hit o lek med mig ja har tråkigt!

2009-02-02 @ 11:28:23
URL: http://amandawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0