en par lista


Vad heter ni? Elli och Leo
Hur träffades ni? Leo ringde på en annons om hundvakt och då rngde han till lilla mig. så allt började med att jag passade lilla vadern
Är ni förlovade? ja
Bor ni ihop? Ja
Har ni barn? Ja, Nu vet väl alla att det inte är Leo biologiska barn. men jag har barn så då har väl han det med. fattaru?
Har båda körkort? Han har.
Isåfall, vem kör bäst? Jag.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, det var inne på statiol
Vem sa "Jag älskar dig" först? Leo. han skrev det på min hand
Vem är äldst? leo
Vilka stjärntecken är ni? jag är skytt och leo är leo
Vem fyller först på året? leo
Vem är längst? leo
Vem sjunger bäst? jag. men han tror att han sjunger bäst. han filmar tillåmed sig själv när han åker ensam i bilen och sjunger.. "du är det fiinaste jag veeet, du är det vackraste i vääääääärlden.."
Håller ni i handen på stan? ibland
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja.
Blev du kär i första ögonkastet? Nej.
Har ni någon speciell låt? öhm vet inte har vi det?
Har ni några "fri kort"? jag har justin timberlake iaf leo får inte ha frikort.
Har ni varit utomlands tillammans? ja i idre. vadå? räknas inte det?
Vilket är ert bästa minne? igår kväll hahahah
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Vi sitter i soffan
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej.
Blir du lätt svartsjuk? ja tydligen hahaha
Brukar ni bråka? Ja hahaha alltid
Ringer eller SMS:ar ni mest? både
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? oh hans stora blå ögon
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja tydligen så säger jag mmm åhhh mmm ooooooh leo i sömnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0