Elli who??

Med lite smink så kan man trolla bort sjuklighet hur lätt som helst. James håller på att somna igen. Men jag kan inte sova. Bajset har gåt igenom till madrassen så jag måste rengöra den på nåt sätt. Nu har jag sminkat mig och varit ute med hundarna iaf. Bajslakanen är i tvätten. Jag ska väl fixa iordning allt annat. Eftersom jag är så korkad är inte klara av små lätta saker och helt enkelt är riktigt dum i skallen. Inte bara vanligt korkad utan någon måste ha slått in mi skalle i väggen när jag var liten för nåt fel är det. Ellt just det, min mama blev stångad av en kossa i magen när hon var gravid med mig. Kanske det är därför jag har blivit så jävla dum. Aja jag ska iaf försöka så gott det går att vara perfekt på alla andra plan. Typ, inte se ful ut och ha städat hemma och alltid ta hand om James på bästa sätt.
Jag ska ägna mitt resterande liv åt att för det första göra det så bra för James såklart och sen göra det så perfekt för Leo som möjligt. Härmed lovar jag att han aldrig ska behöva plocka undan något efter sig eller inte ha städat runt sig. Jag vill bara att han ska vara nöjd med mig. Jag ber inte ens om att han ska älska mig bara att han är nöjd. Jag ska jobba min röv av mig för att det ska bli som förut när allt var perfekt.


Jag förtjänar inte ens att ha hans ring på mig. Jag har aldrig gjort något mot honom med flit. Jag föddes helt enkelt bara riktigt dum. Jag har helt enkelt svårt för att fatta saker. Hur man gör enkla saker. Sen har jag en riktigt stor hög med otur som släpar efter mig...


Kommentarer
Postat av: angelica

ingen bra tankegång de dära =/

2009-02-07 @ 18:14:37
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0