Dogsen

Dom har åkt nu. Jag började gråta precis som jag visste. Jag grät inte exakt så mycket som jag trodde men jag började gråt en liten stund när hon var här och sen precis när hon åkte iväg med dom. Det blir nog bra. Hundarna följde med henne utan att tveka. Så, så länge allt går bra när dom har kommit hem så kommer allt bli perfekt.

Stella innan hon åkte.

Kiara precis innan hon åkte.

James stannade hemma.

Det känns så tomt nu. Jag gick nyss ut och hämtade posten och när jag gick in igen så kändes det jätte konstigt att inte kiara låg precis innanför dörren. Det kommer bli en massa sånna gånger då man kommer på att de känns konstigt. som att vi tex kan ha bakdörren öppen utan att vara rädda för att hundarna sa sticka ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0