BMI

Asså mitt BMI ligger på 16. Man ska ha mellan 19 och 25 tror jag. De e ju typ lite sick. Aja  jag ska iaf bli fit. Nu när både jag och Leo har rökt våran sista cigg så ska ja bli fit som en hmm a någonting iaf. Jag tänker bli en tränings nyttigehts geek. Men de e väl bra eller? Jag ska sno med mig Leo också. Vi ska bli fitta **** ojj alltså hoppas ni fattar va ja menar me de där... tillsammans.. Jag är sjukt hungrig nu men jag vet inte om vi har något gott hemma. Maybe. annars får vi väl handla runt kl 18 för då är vi barnfria så då är det väl bra och passa på. James behöver en ny overall också. Ja tänkte köpa en i idre men dom hade inget. M aja. Jag ska kasta in en till tvätt i maskinen.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0