bättre

Jag mår bättre nu. Inte bra men bättre. Jag, Leo och james är alla förkylda. Det suger. Leo har det bäst han kan ju stanna i sängen men jag måste va uppe med James. Men Leo är det som är sjukast så han förtjänar att stanna i sängen. Han ber hela tiden om te. Och när han får teet så sover han bort det. Knäppa gubbe. :) Jag har verkligen asa ont i halsen. James är inte så förkyld han nyser ibland.

James ska äta mellis nu. Jag ska dricka te.

Vi avslutar med lite hund update. Kiara och Stella stormtrivs tydligen där i åkersberga. Det är ju verkligen perfekta hemmet för en hund (eller 2,3,4,5..) att bo på en stor gård.

Kommentarer
Postat av: angelica

krya på er

2009-02-26 @ 15:15:31
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0