Bajs

Jag skrev värsta långa inlägget men det försvann bara. De hamnade inte ens bland det arkiverade.. Så nu pallar ja inte skriva lika långt. Jag drömde iaf om att jag körde bil och att Leo var elak och att jag var bruden i twilight. niciga drömmar. Nu har ja iaf vaknat så ja ska fortsätta tvätta. Mmm det finns mer tvätt. Hela badrummet är fullt med tvätt.

Mamma ska hit efter jobbet och gå på långpromenad med hundarna. Hon tyckte om att ha dom över helgen och hon sa att hon kände att hon mådde mycket bättre när hon var ute med dom hela helgen. Så varje dag efter jobbet så kommer hon komma hit (när hon orkar) och gå ut med dogsen. Fett bra för mig. Då kan jag göra annat medans + att jag vinner tid på att slippa gå ut på långpromis varje dag.

Kommentarer
Postat av: Lina

Mammor är bra!

2009-02-03 @ 12:46:06
URL: http://linahelgesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0