Alla hjärtans dag

Vad har ni gjort hitills? Vad är era planer för denna underbara dag?

Mina är ingenting. Leo är i Idre och jag sitter här. James ska bort idag från 12 till 16. Sen har jag verkligen inga planer. Vad ska man göra. Kanske jag borde fira alla hjärtans med mig själv jag tycker ju om mig själv. Ja, men jag borde ha en middag med mig själv och ge mig själv blommor. Det skulle ju vara trevligt. Och sen kan jag avsluta kvällen genom att lägga mig i en säng som jag har strött rosenblad över. Skit bra.


Kommentarer
Postat av: Amanda

knäppis.. ja får oxå fira alla hjärtans dag själv! Viktor är hemma hos gabbe och skiter i att ja sitter hemma själv utan äns en puss + att ja ska jobba ikväll =( Vi borde fira tillsammans istället för pruttarna!

Och du vi ska ta o prata igenom lite stuff!



Lilla pluttgumman!



puss o kram

2009-02-14 @ 13:06:47
URL: http://amandawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0