Fegis James

Igår så var jag, mamma och James och handlade. Det fanns en sån där musse piggbil som plingar och hoppar om man lägger i tio kronor. Jag trodde james skulle tycka det skulle vara roligt men först såg han chockad ut och sen började han gråta. Stackarn.

Nu har han iaf kommit hem. Och snart kommer Leo.
På julafton åker vi till örebro och sen åker jag vidare till göteborg på annandagen. leo ska ut på krogen med hans örebro polare och hans plan var att lämna mig ensam men fuck det. jag åker tillbaka till örebro dagen inna nyår som ska firas i örebro.

Jag har ångest över nyår. Att hänga med en massa packade fyllon när man själv sitter där fet och nykter. nej det har jag verkligen ingen lust med.

Nu håller James på att hälla ut saftsoppa över hela golvet soo vi får se när jag hör av mig nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0