Usch vilken dag!

Jag blev stucken av en geting och hade svårt att prata under större delan av dagen kul. James vill inte sova men han borde sova nu. men jag väntar hellre tills han börjar bli lite trött för jag har ingen lust att stå ner böjd över sängen i en timme. Jag funderar på att gå ut med hunden snart också på en liten kvälls prommis. Skönt sent på kvällen när man kan ha hunden lös lättare även fast det finns risk för att hon sticker iväg efter hare.

Imorgon blir det bvc halv 10. Jag undar hur mycket James väger nu. Jag ha inte varit där på evigheter men han ser ju stor, stark och frisk ut så han lär ju vara det.

Jag är jätte trött just nu och väldigt godis sugen men jag råkade välta ett glas över godispåsen så allt godis blev blött och äckligt. Fan.

På torsdag fyller Leo 22  år. Lilla gubben, Han växer så fort. Jag undrar var tiden tar vägen. Det känns som det var igår som jag först såg honom på parkeringen med Vader.


Åh snälla James kutar runt på golvet som en galning. Kan inte John Blund komma snart och ta över?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0