Skön kväll

Jag var hos mamma nästan hela dagen idag.
När vi åkte från mamma till erikssund så kom vi på att vi hade glömt sätta in Ronja i bilen! Så när vi kom hem till mamma igen så låg underbara hunden Ronja på gräsmattan och väntade på att vi skulle komma hem. Hon var säkert där i ca 40 minuter iaf. Egentligen kan hon gå som hon vill eftersom att det inte är staket hos mamma men hon bara låg där.

James sover nu. Det var lätt att lägga honom idag så nu ska jag ut och ta en cigg sen duscha och sen gå och lägga mig. Jag är jätte trött verkligen. Imorgon ska jag städa här hemma. Det känns som att jag damsuger varje dag. men så blir det väl med barnvagnar som rullas in och ut och 4 katter och 1 hund som drar in en massa skit.

Jag och Leo funderar på att köpa mammas hus. Det skulle vara skönt. Att ha hus och tomt och allt sånt. Att kunna ha dörren öppen så att hunden kan gå in och ut hur som helst. Att James kan sitta på sommrarna och äta hur mycket vinbär han vill.
Men vi får se hur det blir med det. Det skulle säkert kännas lite konstigt i början. Att bo i mammas hus, för det är ju så det kommer kännas. Men så fort vi har fått göra om och det är våra saker där så känns det nog bra. Det roliga är att jag längtar mest efter att fixa trädgården. Lite vuxenpoäng där va. Men vi kommer ju flytta dit i början på hösten så om man fixar insidan på hösten/vintern så kan man ju börja på utsidan i vår. Men jo jag tror det skulle vara riktigt nice att bo i hus. Väldigt Svensson.

Men just det cigg och duscha skulle jag göra ja. Vi synes och höres pruttungar.

Kommentarer
Postat av: angelica

det gör jag inte. det gör jag när hon håller på när det kommer andra hundar.



men ah, får försöka med de där se om det funkar:)

2009-08-11 @ 20:13:19
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0