Shame on me

Jag var ute med hunden. Jag gick ner till ok macken för att köpa batterier till kameran men jag som har slutat röka. Jag har inte rökt på typ 2 dagar nu :) köpte ett paket cigg istället. jag stod där i kassan och försökte välja batterier eller cancerpinnar. Jag valde pinnarna. Men jag har bara rökt 1. Och jag var bara tvungen. Men jag ska inte röka upp alla cigg nu, nej. Jag ska ha det som ett "i värsta fall" paket.

James sover nu så jag ska passa på att äta lite mat och ringa Ingela som jag egentligen lovade ringa i lördags. Sen ska jag försöka få tag på anna. Jag har inga pengar på min mobil och när jag ringer hemifrån svarar hon inte. dumma unge.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Gomiddag :) Hoppas du får en bra dag. Undrar om du vill hissa eller dissa min maträtt i dagens inlägg?

2009-08-24 @ 13:14:30
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0