Jag älskar när Leo

  • Jag älskar när Leo "spoonar" mig i sängen och jag inte måste be om det.
  • Jag älskar när jag kommer hem sent på kvällen och jag hittar Leo med en sovandes James på bröstet.
  • Jag älskar när jag är arg eller ledsen och han antingen pussar, kramar, petar mig i näsan, kittlar eller gör wet willie på mig så jag börjar skratta.
  • Jag älskar när han är glad.
  • Jag älskade i början av vårat förhållande när jag kröp upp på honom och han sa att jag var mysig. Nu säger han att jag är klumpig och jobbig.



Kommentarer
Postat av: Evelina Andersson

gud, jag blev helt fast i din blogg har gått igenom ända hit hahaha! :D vad gullig du verkar vara. hur gammal är du? är det leo som är james pappa? jag hänger inte med riktigt hihi

2010-02-26 @ 17:09:31
URL: http://hihater.devote.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0