Grattis älskling

James fyller 1 år idag. han har redan fått en massa presenter. 103 st bollar, ett flygplan, kläder, En stor traktor som han kan åka runt på, ett piano och en massa mer.

Jag har tagit sjukt mycket bilder men kan ju inte ladda upp dom än eftersom jag inte har någon dator men jag ska Försöka fixa det där idag.
Jag har svårt att tänka på att för ett år sen låg jag på bb och var nyförlöst. Det känns sjukt som att det inte hände mig.
James rum är fullt av leksaker nu jag vet inte var jag ska lägga allt.
Nu ska jag ut med hunden en sväng medans mamma passar James och sen måste jag räkna ut hur gamla kattungarna är. Jag har verkligen ingen koll alls.

Jag hoppas jag bloggar snart igen. puss hur som helst så kommer det upp bilder från födesledagen imorgon.
Aj löve ju James

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på 1-årsdagen James! och också ett stort grattis till Elli på årsdagen som mamma ;)

2009-08-01 @ 11:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0