2008.19.17

james på dåligt humörJag har varit i örebro hos Leos familj sen igår, kom hem idag. I morse så åt vi frukost hos Leos syster ja har fortfarande svårt att äta inför folk men de va bara en macka så de känns inte lika "stort".
Leo hade iallafall stulit min halsduk, ja har köpt den på hm den är vit med typ broderade blommor på. Leo satt alltså där med min halsduk på sig när hans syster kläckte ur sig "varför har du palestinasjal på dig" eller något liknande. Jag satt i rummet brevid och ammade James så ja hörde inte rikigt. Menmen, det är faktiskt ingen palestina inte för att de är något dåligt me att ha palestinasjal på sig, jag har själv haft det. Men de ja började fundera över va att folk fortfarande ser så seriöst på palestinor. De har blivit en sån modegrej att ha det så ja trodde ingen reagera på de längre förutom kanske folk från just dom länderna där man använder dom mest. 

De va annars helt ok att vara där. ja va trött som fan och leo tappade bort nyckeln i morse när vi skulle åka hem så vi fick leta som fan efter den innan vi kunde åka. Stella satt ju ensam hemma hos mamma så ja ville verkligen hem och släppa ut henne. 

Nu skriker james efter mig. fattar inte att han har börjat vara vaken så länge, ibland är det roligt men de är jobbigt när man vill städa eller något annat eftersom han skriker så fort man sätter ner honom. 
but thats life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0