2008.10.13

haha ja har gjort en budget på nån hemsida. ja måste fabn börja sköta mina pengar bättre. även fast ja har bra ekonomi så måste ja ändå försöka va lite mer sparande å de e fan lite sjukt när man ser sina utgifter hur jävla mycket skit de är. men ja ska ändra på de där nu. ja behöver liksom inte äta godis varje dag. ja behöver inte äta godis överhuvudtaget.
vi flyttar ju fan snart. och då ska jag betala 9000 i månaden bara för boende. så jag lär fan behöva en budget. vi ska ju köpa allt nytt också men de ser ja fram emot som fan ja tycker att de är typ skit kul att springa runt och köpa typ blomkrukor och tallrikar och gardiner.


om någon undrar vad jag vill ha i födelsedagspresent eller julklapp så är det en symaskin. bara så ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0