2008.09.20


James har sovit hela natten. Jätte skönt.
James pappa kom förbi och sa hej, ja va tvungen att springa iväg jag skulle till mamma. Så ja packa ihop min bebis och drog.

Sen när ja väl var där så kom ja på att ja hade glömt en massa saker så ja fick dra hem igen och mamma kom förbi mig istället.



Efter att mamma hade gosat sönder James så åkte vi till mormor. Jag åkte mest med för att de är skönt att släppa hundarna där. Inte för att ja inte tycker om min mormor men de är rätt jobbigt att packa ihop både bebis och hundar i en liten bil, men när man väl kommer dit så är de skönt. jag gick upp i skogen med dogsen så fick james sitta hos gammelmormor
 

Nu så ska ja iaf slappa som fan och glo på tv. ha r'e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0