2008.09.19

Åh de finns värsta fina lägenheten i pilsbo, bara en liten bit ifrån där ja bor nu. Den är skit fin. Den ligger på bottenvåningen så man har en uteplats och de finns både tvättmaskin och torktummlare (slipper tvättstuga!) de finns ett föråd och 2(!!!) klädkammare. Jag är fett peppad på att flytta. Leo har snackat med mäklaren och han skulle återkomma för vi kanske kan kolla på den nu i helgen. Shit ja kan typ inte vänta. Jag vill kolla på den nu, men ja vet redan att ja kommer älska den. Fan va skönt att slippa springa i trppor me bebis, hundar och påsar. 
Och jag kan ha min katt Tea, så slipper mamma ha henne eftersom hon tycker att hon är jobbig. Nu är de så att Leo inte gillar katter men de skiter fan jag i. Han får vänja sig. 
Jag kan typ inte v'änta jag är på världens bästa humör och ja vil verkligen de här. Jag vill köpa allting nytt. 
Jag hoppas att Leo älskar den och jag hoppas att vi får den. Allting börjar sakta ordna upp sig, inte bara med boende utan men James och sånt också. 

Annars så är allting annat också  skönt nu. James sover och de planerar jag också att göra typ nu, en liten stund iaf. 

Här är en gammal bild på Sushi. Han va en grym hund sjukt söt också. Jag saknar honom lite ibland.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0