2008.09.17

stella



Jag har precis hämtat Stella från mamma nu. Jag hämtade posten också jag hade fått brev ifrån familjerätten, dom hade ändrat tiden igen. Det känns som att allt blir framskjutet och det är jobbigt för ja vill bara att allt ska vara klart med faderskapstest och alla papper som ska bli påskrivna.

Jag tror inte att ja bor kvar här i lägenheten så länge heller. Jag funderar på att flytta till vintern men jag måste fundera lite mer tror jag.
Jag funderar också på att börja bli lite mer ekonomisk en sak ja har bestämt mig för är att veckohandla, mat alltså. Jag kommer nog tjäna både pengar och tid på det.
Just det, jag har bestämt mig för att byta bank från nordea till swebank. Nordea är så jävla sega på allt. Jag ska starta konto på swebank åt James också.
Hahaha James ser ut som en riktig liten hiphopare idag, han är skit söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0