2008.09.17



NÄR DU SETT DETTA MÅSTE DU KOPIERA TEXTEN,
SÄTTA IN EN BILD PÅ DIG SJÄLV OCH SVARA PÅ FRÅGORNA.
VÅGAR DU VERKLIGEN SVARA ÄRLIGT?

Ditt namn?
marie ellinor louise coleman
Födelseår? 1998
Hur Lång är du? 1, 63
Spelar du något instrument? jag kan spela gitarr men ja väljer att inte göra det.
Dina första tankar när du vaknar? nu vill James ha mat
Vart befinner du dig just nu? i vardagsrummet
Biter du på naglarna? nej
Vad har du för färg på troserna? svarta
Har du några husdjur? 2 hundar och en katt
Är du singel? nej 
Vem är snyggast? jag pucko
Vem vet mest om dig? hm vet inte antagligen jag
Vad vill du ha just nu? pengar
Ditt mål i livet? hemmafru haha
Rädd för? att förlora james
Hur gammal är den äldsta person du kysst? typ något runt 30
McDonalds eller Burgerking? donken
Sjunger du? ja men jag borde inte
Vad har du för skostorlek? 36-37
Vill du gifta dig? ja
Kommer du överens med dina föräldrar? ja, med mamma
Din hårfärg? just nu typ brun
Skor du hade på dig idag? mina svarta "ut och gå med hundarna" skor
Vad sover du i? olika
Kläder du har på dig? jeans ett vitt linne leos tröjja
Favoritårstid?  sommar
Favoritmat och dryck? lasange tror jag eller något med potatis. och apelsin juice
Hur svarar du i telefonen hemma?  hallå
Hur svarar du i mobilen? hallå
Sov du ensam inatt? ja :(
Vad gjorde du kl 08 imorse? fixade mig inför skolan
Vad var det senaste någon sa till dig? "okej då"
Druckit idag? juice
Vad är det för väder hos dig nu? mulet och kallt
Godaste glassmaken? gillar inte glass
Drömmer du mardrömmar? ja ibland
Favoritklädsel? olika
Favoritgodis? fillidutter

Hur många kuddar sover du med? 2
Längtar du mest efter just nu? rex
Vad luktar det nu om du sniffar lite? kiara
Saknar du någon just nu? ja rex och linda
Snus eller cigaretter? cigg
Vill du ha barn? haha ja
Längtar du till din nästa födelsedag? ja, jag fyller ju bolaget haha
Är du blyg? det beror helt på den andra personen
Tycker du att du har fin dialekt? ja otroligt
Tycker du om fester? yep
Tycker folk du är snygg?  ja
Har du använt någon hårprodukt idag? nej om inte bebisspya räknas som en hårprodukt
Vad har du för planer till helgen? inte spå mycket
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget?  18
En bra film? jumper
Vem får en kram? ingen ifrån mig
Vem får en puss? james
Sprit, cider, vin eller öl? sprit
Hund, råtta eller katt? hund



Jag hatar egentligen sånt här men de är bra när man är uttråkad haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0