2008.09.17

Åh ja satt nyss och tänkte på hur jävla kul de va exakt för ett år sedan.. Då va vi värsta trion och vi va oslagbara och hade kul som fan! Linda flyttade och jag och Maja umgås inte lika mycket som förut. Det är tråkigt men Linda kommer och hälsar på snart och då ska vi fan vara trion igen!
Fast mycket ändrar sig självklart också för att jag har James. när ja va gravid så umgicks vi inte lika mycket längre.
Den här bilden är tagen i början av min graviditet om jag inte minns fel så åka ja hem tidigt den här kvällen för att jag var trött och mådde illa och Linda hade precis fixat extensions i mitt hår och hon ville visa upp mig. haha Det känns som att de var evigheter sen.
Fast kanske de är lika bra. James har fått mig att byta en ganska stor del av min umgängeskrets eller vad man ska kalla det. Fast jag saknar fan trion.
 
Det är rätt kul om man tänker tillbaka på de vänner man hade för några år sedan. Vissa av dom hälsar man inte ens på om man möter dom någonstans. Oftast är det ju så att man bara har glidit isär men man har ju ändå massa minnen ihop. Ibland när ja tänker på någon gammal vän så får ja världens ryck att vilja ringa eller skriva till honom eller henne, men eh de blir ju inte av haha... kanske bäst de. dom lär ju tycka man e dum i huvudet som tar kontakt efter typ flera år. Fast ja skulle iförsig bli ganska glad om de hände mig.  Fett kul att träffa någon gammal polare. Tänk va mycke som har hänt på kort tid. Asså folk som kände mig i 9.an lär ju inte direkt tro att jag är mamma nu och inte klär mig som en liten fjortispunkare haha.
Den enda som ja faktiskt har lite kontat med är ju Hanna även fast vi inte träffas så mycket längre.
Jag tycker att man ska ta kontakt med minst en av sina gammla polare någon man faktiskt tänker på ganska ofta. Man kanske vinner tillbaka värsta bra vänskapen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0